Tuesday, June 9, 2009

INTAN + MIDI = PENGANTIN BARU?


Aku, hermi, khalil, khalis dan joe. Kitorang ni, sblm operasi mengawinkan midi, kami kumpul duit sorang sikit dulu. Pastu kitorang pergi tesco beli hadiah untuk midi. Kalau nak cerite pasal kawin ni panjang jugak. Alhamdulillah kali ini aku diberi kesempatan utk meraikan sahabat aku kawin, actually ramai jugak yang aku tak sempat datang dan penuhi undangannya. Hari midi kawin dgn hari perkahwinan Ina (geng kitorang jugak masa sekolah dulu), dan serentak jugak dengan majlis kawin iwan (jiran sebelah rumah aku). Memandangkan midi yang paling mengharap sangat akan kehadiran aku, aku penuhi la permintaan dia. Ina dan Iwan, maaf ye sbb xdpt dtg. Sowi sgt2.



Mula-mula joe kawin, pastu Hus, pastu jira, .. tak dapat datang perkahwinan Joe dan Hus, cume sempat datang kawin jira je... nak wat cemaner kan?... Aku kat BP, alhamdulillah, aku datang jugak kawin midi. Mula2 midi offer aku jadi Pengapit atau DJ, aku pk punye PK aksesori aku tak de, sampin xde, songkok xde, so aku terima je la offer jadi DJ.. . Aku, midi, khalis dan hermi dulu masa sekolah teknik kami satu kelas, rumah pulak dekat2.. Joe dan khalil kelas lain tapi sama sekolah, hus ahli bersekutu team kami sekolah dia dekat dengan rumah kami... Kami semua sebaya, se Ipoh.. tempat rasmi kami meeting kat Nasi Lemak Antarabangsa, Bercham. Diam xdiam, kami dah bersahabat dalam 9 tahun lebih dah.. setiap kali raya je kami buat reUnion, dulu atas nama CATORS, skrg kami semua dh resign posisi dalam CATORS. skrg semuanya dh berubah.. tapi ikatan persahabatan kami masih lagi kuat walaupun tak selalu bersama seperti dulu :)..



Insya Allah, hujung tahun ini khalis pulak kawin, dia dh booking aku jadi DJ. Aku cakap la xsure lagi.. sbb risau ada komitmen lain. Akhir kata, aku doakan hamidi dan intan bahagia hingga akhir hayat. Terima kasih la sbb susah2 je suruh aku jadi DJ. Aku sowi la lagu yang aku pasang tak memenuhi selera kalian... satu lagi sowi la ayat2 aku asyik ulang2 je.. skrip sama je... Semoga kalian berdua bahagia selama2nya. Midi, ko jage intan baik2, ingat sikit, ko dh kawin.. so paham2 la.. kene kurang2kan sikit join dgn kami.. kami ni team bujang...hahaha, duduk rumah tolong intan masak ke, ape2 ke..

1 comment:

  1. midi dan intan dh kawin, ko bile pulak?

    ReplyDelete